Bankset Energy оголошує про встановлення ГВт сонячних залізниць у всьому світі

жовтня 30 2018 0comment

Bankset Energy оголошує про встановлення ГВт сонячних залізниць у всьому світі

Ось друзі, й почали будувати Сонячні залізничні дороги!

Інвестор з Великобританії, що спеціалізується на виробництві поновлюваних джерел енергії планує забезпечити фотогальванічними панелями залізничні мережі у всьому світі.

Bankset Energy у червні почав встановлювати панелі загальною потужністю 200 МВт на приватній залізниці, що пов'язана з національною залізницею SBB / CFF. Ділянка має довжину 1000 км, початок бере у Берн, Швейцарія, а завершується у провінції Саксонія, Німеччина. Проект планується завершити в 2019 році і продовжити до 10 000 км до 2022 року.

Компанія також працює над проектами у Великобританії, Франції, Сполучених Штатах, Китаї та Італії; і готується до роботи в Австрії та Іспанії, повідомив президент Bankset Group Патрік Бурі в журналі pv, додавши, що група Bankset Rails встановлює проекти або працює з різними спеціалістами у сфері залізниць, такими як Sersa Rail Group.

Що стосується термінів виконання проекту, - говорить Бурі - то якщо лінія повністю закрита, ми можемо встановити 1000 км протягом одного-чотирьох місяців!»

"Використання фірмової технології, кремнієві та алюмінієві сонячні панелі призначені для підтримки шпал на рейках. В даний час вони виробляються з перевіреними бетонними, деревними та сталевими технологіями, які пройшли випробування часом ", - йдеться в повідомленні компанії про технологію.

"Силова система Bankset перетворює існуючу технологію на найсучаснішу енергетичну систему, не впливаючи на інфраструктуру та уникаючи витрат на заміну існуючих шпал" - говорить Бурі.

Сонячна панель Bankset Energy зібрана в Європі на двох виробничих майданчиках. "У нас також є виробничий центр в Азії, Китаї, але Бенксе Енергія розроблена Bankset Energy Group у Швейцарії та США. UU ", - говорить він.
Також оголошено про те, що Bankset веде переговори з декількома виробниками для розробки технології та адаптації свого продукту. Відповідаючи на те, які компанії спеціально працюють з Bankset, Бурі говорить: "Для залізниць ми працюємо з Deutsche Bahn Systems Technic і TUV, у нас є багато партнерів для залізниць і сонячної енергії. Ми також працюємо з Plasser & Theurer. "

Відповідаючи на запитання, чи модулі будуть спеціально розроблені, щоб протистояти навантаженню поїздів, що їздять по них, Бурі відповів, що залізничні мережі поділяються на три різні категорії: (i) повільні рейки та стоянки, де "немає особливого стресу" ; (ii) середні швидкісні вторинні лінії, для яких сонячні панелі Bankset адаптовані та дуже стійкі. "Досі проблем не було. Наше скло зміцнюється і проходить найважливіші випробування ", - сказав він. і (iii) високошвидкісні лінії, де "дуже міцна панель доступна і доступна для всіх типів напруги та проблем, протестована також стійкість до стирання рейок, льоду або вітру. Без серйозних проблем, для цієї мети сонячна панель Bankset Energy точно розроблена та сертифікована для цієї мети ".

Джерело: https://www.pv-magazine-latam.com/brasil-noticias/bankset-energy-anuncia...

© Copyrights 2015 Megadrupal. All rights reserved.